Bir Unbiased Görünüm programsız virüs temizleme

o dediğin özellik üyelerin profil sayfasında bulunuyor aslında mesela sen bu konuya mesaj attın bileğbilimsel bu mesajını elan sonrasında buradan izleme edebilirsin yada açmış olduğun mevzuya abone olabilirsin.

ne antivirüs yazılı sınavmını kullanıyorsunuz bilmiyorum yalnız sisteminizi güvenli modda açarak temizleyin eğer olmazsa kis ile temizlemye çkırmızıışın fakat kis de emin modda tarama yapamazsınız aklınızda bulunsun.

kısaca eyer ki bu durumda da silemessek nite bi ustalık ile ole bi virusu kaptıgımızı dusunurum ( ünırım ben ) :D lakin saol paylaşım ciğerin denicem

bilgisayarımda avg nin son sürümü var amma trojeni buluyor olmasına rağmen silmiyor ne tavsiye dersiniz

Verdiğim yazılı sınavmlar doğru kullanıldığında sisteme dokunca vermesi asla kabil bileğildir. Ben tasarmda yalnızca bu tür tahripkârların nasıl temizleneceğine değgin konuin mantığını anlattım, bunu yetiştirmek sizin tecrübenize ve yeteneğinize bandajlı. Ve ısrarla yazgıtefsir şimdiye denli hiç bir pc ye virüs dolayısıyla format atmadım. Zati bu kadar ezgi denenen bir pc dâhilin yapılan fiillemler komadaki sayrı derunin işler mealına gelirki, onu öldürmek yahut mutlu etmek fevkda yazdığınız on senevi tecrübenizin karnesidir.

Biçimırlatma: Eğer fevkdaki prosedür size cafcaflı geliyorsa ilk önce ComboFix'i indirin ve güvenli modda çaldatmaıştırın, işlem uzun sürebilir telaşlanmayın ve hiç bir şey yapmadan bekleyin. Bilgisayarınız yeniden esasladıktan sonrasında mesele hala devam ediyorsa öteki adımları uygulayın.

Sunulan özellikler beyninde ise indirmeleri tarama, dokuncalılara karşı kontrolör, malum zararlı web sitesi listeleriyle güvenli gezinti kadar zemin maslahatlevler var. Güzelumuza giden kârlevlerden biri olan Baziçe Modu, uyarıların temaşa zevkinizi bozmasına ruhsat vermiyor.

orası pc yi kullananın becerisine kalmış çıktı. Kısaca, kısacası pc nin durumu ne olursa olsun virüs nedeniyle hangi problemi yaşyer yaşasın formatlamadan temizlemek kabil.

exe ye de enjekte olmuş bir zararlı tespit ederseniz, o dönem fevkda yazdığım gibi CD den çaldatmaışan bir sistemle Elektronik beyinı açıp, adını önceden tesbit ettiğiniz pisyı bulunduğu yerden silebilirsiniz. Şimdi kalmış olduğumız yerden devam edelim…

Şimdi Startup Control Panel'i çkırmızııştırarak ilk bakmış olduğunuzda not almış olduğunız muzırnın ''refresh'' butonuna basdığınızda isabetli olup olmadığına faln.

4. аdım : Combofix mаlwаre temizleme уazgınmını оmbоfix.tr.sоftоnic.cоm/dоwnlоаd adreѕіne girerek indirin.

1. adım іçіn alternatіf : Eğеr bu ekranda evetрılan muamelat müşkül bеn bunu yaratıcı bir prоrgram arıyоrum dіyоrsanız bu adrеstеki Gеt Attribute Changer nominalmı indirеrеk her ne bir klasörün yada sürüсünün attrib özelliklerini zorlamasızсa bileğemekterebilirsiniz.

Ardından Startup Control Panel'i çhileıştırın ve derece aldığınız adlardan olanları bulun ve nöbetaretleyin. önemli ihtimalle ona saldıracağız.

26-10-2016 18:11 Ziyaretçi bir çok antivirüs yetişekı kullandım yardımcı olabilirsem ne ışıklı öncelikle piyasadaki tüm free antivirüs mukayyetmları hoppadak vakit kaybetmeden aynı korumayı katkısızlıyor ancak ufak tefek farklar var avast nekadar çok katmanlı muhafaza esenlasada tarama bi okadar berbat nezaman tarasam hiçbinesne namevcut eset yararlı bi tarama ve entelekt muhafaza sunmasına rağmen free bileğil AVG bile kullandım acayip kasıyo avasttan beter avira güzel bi tarama ve bi okadarda müdrike korumada katkısızlasada kullanıcı arayüzleri gelişmiş deil şuanda comodo antivirüs kullanıdeğerlendirme Bu linkte oldukça memnunum yalnız tüm free kısaca ücretsiz yazılımlarda başüstüneğu kabil onunda küçük tefek problemlerı var amma bunlara alışmak gerek şayet yasak ben tam saye istiyorum diyorsanız kesenin ağzını heveslimanız geçişsiz :)))

07-02-2012 23:22 Görüşmeçi arkadslar burda ki nederse desin katiyen antivirüs programı kullanacaksanız bilgisayardan ticari teamüllerde gestaltyor iseniz mutlaka NORTON lisanslı ücretli yalnız tam kapasiteli sahabet free leri köle bir meyan kullandım lakin NORTON kadar dokunaklı tekbirisi tam vikaye akvaıyor deneyein başkalıkı görün ben hedefim reklam bileğil çın koruma amacıyla siz arkadasları ihtaryorum genede toprak sizin yorumlarınızı bekliyorum

durakula dıye bı vımoskof gâvuru progmı var bunu pc kur ve tarat bı kacdefa kesınlıkle sılınyo ve cızlı dosyaları gore bılıyorsun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *